Składka roczna: 60 zł
Wpisowe: 30 zł
Nr konta SEL: 42 1140 2004 0000 3702 8370 2342
Regulamin naliczania i opłacania składki członkowskiej
Stowarzyszenia Edukatorów Leśnych
- Regulamin określa zasady uiszczania składki członkowskiej na rzecz Stowarzyszenia Edukatorów Leśnych (dalej SEL) przez członków Stowarzyszenia.
- Wysokość składki określona jest przez Walne Zgromadzenie Członków SEL i podana jest do wiadomości na oficjalnej stronie internetowej Stowarzyszenia.
- Składka członkowska opłacana jest przez wszystkich członków zwyczajnych i wspierających SEL.
- Składka członkowska pozwala członkom stowarzyszenia na:
– Preferencyjne uczestnictwo w organizowanych imprezach i szkoleniach,
– Prawo do używania nazwy, logotypu i innych atrybutów Stowarzyszenia,
– Prawo do uczestniczenia we wszelkich formach działania służących realizacji celów statutowych Stowarzyszenia.
– Prawo do korzystania z urządzeń, świadczeń i pomocy Stowarzyszenia zgodnie z właściwymi, szczegółowymi uregulowaniami. - Członkowie wspierający opłacają składkę członkowską w zadeklarowanej przez siebie wysokości, nie niższej niż składka opłacana przez członków zwyczajnych.
- Honorowi członkowie SEL są zwolnieni z opłacania składki członkowskiej.
- Studenci studiów kierunkowych są zwolnieni z opłacania składki do momentu ukończenia studiów lub ukończenia 27 roku życia – warunkiem jest przedstawienie kopi aktualnej legitymacji studenckiej.
- Każdy członek stowarzyszenia dokonujący pierwszej opłaty składkowej zobowiązany jest do jednorazowej wpłaty tzw. wpisowego w kwocie określonej przez Walne Zebranie Członków SEL. Opłata ta nie dotyczy honorowych członków SEL, którzy są zwolnieni z opłacania opłaty wpisowej.
- Składkę oraz jednorazową opłatę wpisową należy wpłacić na nr konta SEL: 42 1140 2004 0000 3702 8370 2342 prowadzonym przez mBank. Podając w tytule wpłaty: imię i nazwisko, oraz informacje o celu i okresie wpłaty według wzoru: „Jan Kowalski, składka członkowska za rok 2012”
- Obligatoryjnym terminem wpłaty składki członkowskiej jest miesiąc czerwiec.
- Członkowie przyjęci w poczet SEL po 1 lipca, płacą połowę wysokości należnych składek, a obligatoryjnym terminem wpłaty jest miesiąc listopad.
- Możliwość opłacania składek członkowskich przez nowo przyjętych członków SEL po II kwartale, nastąpi tylko wówczas, gdy do zarządu SEL wpłynie min. 15 nowych deklaracji.
- Decyzja o ewentualnych odstępstwach lub ulgach w opłacaniu składki leży w gestii Zarządu SEL.
- Zgodnie z § 13. Pkt 1c Statutu SEL, członkowie, którzy nie opłacą składek w w/w terminach i zalegają z opłatą składek przez okres 24 miesięcy, zostają wykreśleni z list członkowskich SEL oraz tracą prawo do posługiwania się jego wizerunkiem.
- Członek, który został usunięty ze Stowarzyszenia z powodu nieopłacenia składki, może ponownie starać się o przyjęcie do Stowarzyszenia pod warunkiem uiszczenia zaległości płatniczych.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem uchwalenia przez Zarząd, to jest 17.05.2012 r.